miercuri, 10 februarie 2010

Eu...:)

Nu-mi ajung cateva cuvinte,si oricum nu ma veti cunoaste doar cititind. Pentru ca nici eu nu ma cunosc foarte bine, inca mai invat si eu despre mine.


Am o personalitate complexa,sunt imprevizibila,amuzanta,draguta,inteligenta, incapatanata,influentabila,santajabila si santajista, nehotarata:nu-mi place sa iau anumite decizii, subiectiva,pot fi enervanta, sacaitoare, aroganta , fitoasa,nerabdatoare. De cele mai multe ori, gresesc si judec persoanele dupa aparente.

Imi place sa-mi exprim opiniile intotdeauna,lupt pentru tot ce -mi doresc si pentru drepturile mele. Am capacitati de lider, sunt o buna organizatoare, si de cele mai multe ori , intelegatoare.
Sunt asa cum mi-am dorit, si nu o sa las pe nimeni,sau nimic sa ma schimbe !

Vreau ca ceilalti din jur sa ma vada cum nu ma vad eu, cand ma privesc sa observe laturile bune ale mele, sa ma sprijine cand am nevoie...

Cred ca am multe calitati, si mi-ar place ca si ceilalti din jur sa spuna acelasi lucru.
Nu cred in prietenii pentru totdeauna.Am invatat ca prietenii adevarati nu exista.
Am invatat ca intr-o lume plina de indiferenta, de aroganta si de nesimtire, trebuie sa fi ca ceilalti, si sa nu-ti pese decat de propriile interese.
Am invatat ca trebuie sa minti atunci cand vrei sa te aperi pe tine si pe ai tai, ca adevarul trebuie trecut sub tacere atunci cand costa mai mult decat poti plati...

Cred si reusesc tot ce-mi propun.
Imi urmaresc scopurile cu o vointa de neclintit si gasesc intotdeauna puterea de a merge mai departe,ptr ca maine e o noua zi !

Pe viitor, vreau sa realizez ceva pe plan artistic, si in paralel sa termin medicina.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu